tirsdag 23. september 2008

23. September 2008

The main story in English, scroll whole way down... (there is also a translator and some articles on the right side of the blog)


I dag har vi gått ned på medisinen igjen. Sam får nå en halv tablett om morgenen, og en hel tablett om kvelden.
Det går bra, enn så lenge. Jeg har vurdert om jeg snart skal starte akupunktur for å stimulere kroppen til igjen å lage sitt eget kortisol.
Det sies at så lenge man går på kortison, klarer ikke kroppen selv å produsere nok.
Det er derfor man skal gå ned så sakte, og gi kroppen en sjanse til selv å ta over.
Det sies også at så lenge man har kortison i kroppen, virker ikke akupunktur.
Man skal helst være kortisonfri en måned før man starter med akupunktur, og det vet jeg ikke om jeg tør...
Skulle gjerne ha delt erfaringer med andre som kan dette, og har funnet et flott forum for akupunktører, der jeg er blitt tatt veldig godt i mot.
Dere finner det på linken fra akupunktørbloggen min.
Ha en fin uke, alle :)

Ingen kommentarer: