tirsdag 12. august 2008

12. August 2008

Tirsdag, og jeg har vært i kontakt med dyreklinikken.

I går kveld hadde Sam en liten uoverenstemmelse med Anders. Begge ble lettere opphisset, for de ville ha den samme leken..
Ikke noen slosskamp, men mye kjefting og sterke følelser. Jeg fjernet leken, og begge roet seg. Sam fikk på nytt et utslag av ustøhet, og jeg setter det i forbindelse med følelsesutbruddet han hadde.

Halvor på dyreklinikken mente Sam fortsatt burde gå på 15 mg Prednisolon, 10 om morgenen og 5 om kvelden, foreløpig fram til fredag. Skal ta kontakt igjen da...

Sam får gå i stua, kjøkkenet og kontoret mens jeg er de få timene ute og jobber, mens de andre er på soverommet, badet og gangen nede. Håper det blir roligere for Sam på den måten.

I dag har jeg hatt "hagedag", med det grøvste en må gjøre i hagen, og alle har sprunget rundt bena mine, og etter gressklipperen. Sam la seg etterhvert ned på steintrappa og nøt sola. Det har vært så fint vær hele ettrmiddagen og kvelden, og de har fått løpe ut og inn som de vil. De er alle slitne nå..

Ingen kommentarer: