søndag 13. juli 2008

13. juli 2008

Det har vært en rolig natt.
Sam har ikke sovet i buret sitt oppi senga mi i natt.
Har satt buret vekk, og han fikk sove på dyna mi.
Jeg har valgt buret fram til nå, fordi han skulle få være i ro. Han har vært nede på golvet og drukket vann i natt.

Vi skynder oss ut når alle våkner, og han står lenge for å få tømt seg. Spiser bra, og foretrekker puddelforet, framfor eukanuba.
Han har antydning til ustøhet innimellom, og mest når han står helt stille nå.



På videoen ser fremdeles litt ustøhet helt på slutten.



I dag kom det en mail fra Sam, skrevet av hans oppdretter i Irland.
Den rørte meg dypt !
Takk Michelle, for alle gode tanker..
Her kan du lese mailen
Serveren der mailen er opplastet, er nede i kveld. Håper den er i orden en gang i morgen.. Kom tilbake da.. Har fått så mange mailer med gode tanker, tusen takk, alle sammen ! Kunne vært trivelig å la andre få lese noen av dem også..... om jeg får lov.

2 kommentarer:

Aina sa...

Den mailen fra Sam var helskjønn Lilleba. Klumpen i halsen ble veldig stor og det trillet vel en tåre ller to også tror jeg. Rørende var den. Jeg ønsker av hele mitt hjerte at Sam blir bra igjen av denne sykdommen, han er så en god gutt.
klem Aina

lilleba sa...

Tusen takk, Aina.
Ja, den mailen gikk rett til hjertet ! Det var med så fin musikk også, men fikk ikke til å legge ved den.